יום שלישי, 1 במרץ 2011

הפוסט הבכור

כבר זמן מה מקנן בי הרצון לכתוב לאוויר העולם (או הרשת) והנה זה קורה!!
בזכות הצעדים האמיצים שאני עושה בחיים שלי וגם בזכות שרון שאחרי סיבובים גדולים שלי ברחבי הרשת לחיפוש הפורמאט המושלם, הראתה לי שדווקא הפשוט והחינמי יכול להספיק ושקדימה! צריך לקפוץ למים!!
אז הנה אני כותבת את פוסט הבכורה שלי (שבטח ישתנה עוד מיליון פעמים כי בכל זאת- זה צריך להיות מושלם).

לבלוג הזה אין כותרת או כיוון מסויים והוא ילך לאן שאני אלך - ואני לפעמים אוהבת ללכת ממש רחוק וגם להישאר הרבה בבית.
אני מקווה שיהיו בו גם יבשות רחוקות וגם תה, לימון וספרים ישנים כי בסופו של יום אין כמו לישון במיטה שלך...

איזה כיף!
בהצלחה לי!!


זו רונה - הבת שלי והיא הצטרפה לשמח את הפוסט הזה

5 תגובות:

  1. מחכה בקוצר רוח לקרוא עוד...
    סליחה ומי אמר לך שאת צריכה לכתוב בלוג מלכתחילה?!?
    נשיקות
    הילה

    השבמחק
  2. יש! בהצלחה!
    נראה מעולה ועושה חשק לעוד :)

    השבמחק
  3. מקסים! שיהיה המון המון בהצלחה!!!!

    השבמחק