יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

מרק ל פ-נ-י-ם !!

כבר הרבה זמן שלא כתבתי.

עברו הרבה מים תחת הגשר, דברים השתנו (לטובה) ורמת הפעילות שלי בעולם גדלה. אני צומחת.

אם בא לכם להציץ בחלק ממה שאני עושה כרגע לחצו פה

זה חלק קטן - מפיות סנדוויץ ללחמניות

וכנראה נכונה האמרה שאם עושים אז מצליחים לעשות יותר. אז הנה אני פה. חזרתי לכתוב :)

יכול להיות שהבלוג - יתפוס כיוון קצת שונה , או יוסיף לעצמו עוד בשר - אבל בואו לא נצא בהצהרות גדולות. נזרום....

תכננתי שהפוסט הזה יהייה קצר - היום מתחיל ותיכף השעה 4 תגיע ואז יתחיל החלק השני של היום שלי ( עם רונה - שהיום הבטחתי לה שנאפה עוגה לאבא....)

אתמול יצא לי מרק - מדהים!
והוא הוא שהחזיר אותי לכתוב. כלום מאמץ - אבל פצצה!!

אורן אתמול בא במצברוח של "אני הולך לטגן את כל המקרר בשמן עמוק". הבנתי שאוכל למחר לא יצא מזה, כי בדרך כלל מה שיוצא מהטיגון נאכל במקום (אורן) ומה שלא כבר לא נאכל כי "זה מלא בשמן ואני לא רוצה שאת או רונה תאכלו מזה....". אז הוא טיגן כרובית. לי יצא לאכול פרח אחד ואחרי הכרובית הוא טיגן חציל שעד שהוא יצא מהצ'יפסר כבר לא היה זכר לכרובית והמסקנה היתה שהחציל סופג המון שמן ולא צריך לאכול אותו בכלל...


ואני בישלתי מרק.

מרק קישואים ובטטה עם טוויסט
6 קישואים
3 בטטות
גזר אחד מסכן שנשאר לבדו במקרר
שלוש שיני שום כתושות
1/3 לימון בלי הקליפה ובלי החרצנים
כפית כורכום
מלח
פלפל
אורגנו טרי לקישוט

1. חותכים את הירקות (חוץ מהלימון) ומטגנים אותם קמעה בתוך הסיר.
2. מוסיפים את התבלינים - מערבבים.
3. מוסיפים מים כמעט עד סוף הסיר, מכניסים פנימה את הלימון.
4. מביאים לרתיחה ומבשלים על אש קטנה עד שהירקות מתרככים.
5. מורידים מהאש וטוחנים הכל ביחד.
6. צלחת, קצת אורגנו טרי מלמעלה ואליפות!

ותודה לסבתא אולגה על המפה

באמת שלא הייתי רעבה אתמול בערב אבל חיסלתי שתי צלחות מרק בזמן שההוא טיגן וטיגן וטיגן...

הלכתי לישון כל כך מרוצה מהמרק שהייתי חייבת לחלוק!!

חורף נעים.

2 תגובות: