יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

שיפה וטובה תהא השנה אשר מתחילה לה היום

אמא שלי מכינה כל שנה שנות טובות ושולחת לכולם בדואר.
פעם היא רתמה גם אותנו למשימה והיינו גוזרים ומדביקים יותר ממאה (!) שנות טובות..

בשנה שעברה וגם השנה הכנתי עם רונה שנות טובות.
לפני שנה היא הייתה ממש קטנה ופשוט נתתי לה מדבקות של תפוחים וטושים וייצא מה שייצא.

השנה השריר היצירתי שלה כבר יותר מפותח ויכולתי לעלות ברמת היצירתיות והפעילות.

בשיטוטי ברשת בחיפוש אחרי דברים שאפשר לעשות ביחד (אתם מוזמנים להציץ בלוח הפינטרסט שלי) מצאתי כמה הסברים על חותמות שמכינים מגלילי נייר טואלט.
לדוגמא: פה ופה ופה וגם פה  יש עוד המון דוגמאות....

רעיון מעולה! רונה הכי אוהבת צבעים שאפשר למרוח ומכחולים וחותמות אז קדימה! בואי נעשה חותמות תפוחים.....



קניתי גם בריסטול ירוק שממנו גזרתי עלים לתפוחים (באיזשהו שלב רונה לקחה את המספריים וגזרה לחתיכות קטנות קטנות את כל מה שנשאר מהבריסטול. זה בעצם מה שהיא הכי אוהבת לעשות. לגזור. ובאמת שהיא עושה את זה כל כך יפה...)


אחרי שהחתמנו את הניירות, רונה צבעה את התפוחים מבפנים (אני הייתי מוותרת על זה אבל היא לא).
הדבקנו את העלים וקיבלנו המון המון כרטיסים עם תפוחים שכל אחד שונה ומיוחד.



כשהיא הלכה לישון הדבקתי את הניירות על חתיכת בריסטול ירוק (שמזל ששמרתי בצד, אחרת גם הוא היה הופך למגזרות קטנות...) והוספתי הקדשות לגננות ולמשפחה (מסתבר שהדר- דר ושילה הן גם חלק מהמשפחה)



תראו איזה יופי זה גם בתור תמונה לחדר.....


היום חילקנו את הברכות בגן. היא הייתה כל כך גאה וסיפרה לכולן שהכנו אותן ביחד (דא)
* בהתחלה היא לא רצתה לתת אותן רק להביא לגננות שיראו....

אז אני מאחלת לכולכן ולכולכם שנה מעולה מלאת יצירתיות והרבה הרבה כיף ושבאמת תהייה לנו שנה יפה וטובה!!

נעמה








תגובה 1: